jawab la perhh lg!!!

senang je bende nie.jawab jee..alaa jawab cam exam dlu2 2..tp soalan ni tidak menggunakan otak sama sekali.bantai pon sure2 dapat A++..hahaha kidding:D

1.Nama timbangan anda..
-yaya or liya

2.Anda seorang yang..
-ok ok jee

3.insan yang teristimewa..describekan dye yang terlalu istimewa di mata anda..
-mami saya..seorang yang penyayang..kawan saya and my 1 BANKER!!huhuhu

4.makanan kesukaan anda..
-nasi goreng ayam

5.minuman kesukaan anda..
-teh o ais and ice lemon tea..

6.3 bende yang mesti ade dlm beg..
-purse, handset and sikat.

7.kali terakhir anda menangis dan kenape??
-last night.time nak tido..sebbaabb..

8.tag 5 rakan anda..
-akmal
-leeya
-eyka
-ishaififi
-leen


pic rayer mse kt JAY BEE






pic ni dah lame.tp bru upload.ni mase berayer kt jay bee uma oyang..ermmm..
raye kt sme best la jgk. ....x taw la nk ckp pe lg..hehehehe

ermmm..

knpe la ari ni aq rajin pulak nk update blog ni,,kalau semalam punye la sibuk menaip asigmnet HR..ohh ari je free so update blog ni..
kadang2 aq pon x paham dgn aq sendiri..perasaan aq kejap2 berubah..kadang sedih,kadang2 happy,kadang2 muram,kadang2 marah.entah la aq ni.
dalam 2 and 3 ari ni..aq bnyk jer masalah dtg melanda gan xbf aq,adik lelaki aq n bnyk arhh.
biar ahh asal kan selagi aq mampu menangani nyer..ermmm

yes! i do love u but that was last time.

entry ni mmg aq wat specially untuk orang yang pernah aku sayang.pada awak!!!!selama ni sye dah cukup banyk sabar gan awak tp kali cukupla.kejadian ari 2 mmg amat2 membuat sye terasa dgn perbuatan awak..kalau selama ni sye boleh sabar, but sorry for this time.
aq cme nk luahkan ape yg aq rse..ko kapel gan aq utk ape arrhh klu semata-mate nak maen kn perasaan aq,,ko kapel gan aq then ko kapel gan owg laen.ko ingat aq ape!!!patung!!aq rase mcm nk sepak jer ko..
mungkin 3 tahun pkenalan kite x cukup kuat nk dbndingkan gan pompuan 2 kan....kadang2 kan saye x paham gan perangai awk walaupon dah 3 tahun kite kapel..awak selalu jer marah2 kt sye ble sye lmbt bls sms awk,jawab call awk,awak marah klu sye kuar gan kawan2 sye..tp ble awk kuar gam member2 awk sye x pena nk marah ke,jeles ke n x pena tanye lebih2 pon klu awk kuar gan spe..tp klu sye bnyk yg awk nk tnye,,sye bkn nk mengungkit.patot la awk bnyk sgt berahsia gan saye,dlu awak x mcm ni pon.rupe2 nyer ade pompuan baru dlm idop awk..awk x pyh la nk tutop rahsia awk lg dahh kantoi dahh pon mse kt open house uma awk 2,,ermmm.ntah la x taw la..sejujur nye,saye mmg x nk kehilang awk ,,tp kali sye amat nekad gn kptusan sye.ape nk jd lantak la.cukup la sampi di sini..sye dah x kesah dahhhhh..hari ni saye harap sgt hari terakhir sye kt kuantan 2.dan x akn balik kt stu lg...
dan sye amat berharap awk bahagia gn pompuan 2 ok..nasihat sye sebagai seorang kawan tolong jgn sakiti hati pompuan lg.biar la saye org yg terakhir awk sakiti.a very big thankx to u anip..pretty clear!!!!damn..




p/s: i want to say sorry for everthing if i made mistake to u..
rite now single is much better..

real friends.lurf them a lot..

a real friends is one who walks in and the rest of the world who walks out.a best friends is shares the good time and help u out by listening during the bad time. one's best friends is oneself. a friends is someone who known the song in our heart and can sing back to u when u haved forgetten the words.best friends is someone who known all about u and lurf u anyway.one who find faithful friends, find a treasures.a friends is a give oneself. my best friends is the one who bring back the best of me and yes!!i do lurf my friends.the medicine of life is to have a faithful friends.a best friends can tell u thing u dont want to tell urself.when u look around and u world is crumbling or when u think no one loves u, u best friend is the one who run to u. i am sure u know it..ur best friend of course,dont let her n him go away..friends u always be my side no matter what..i'll remember u as long as i walk in this world..