.liyalazara. dah skrang..huhuhu,jgn jeles ea!!




liya lazara oo skrunk jgn jeles ea..sje je nk ubah angin lorhh..actually nme ni ade mkne nyer sendiri laa.hahaha..wat why la gne nme ni..sgt ske nme ni..hahaha


MOOD : CONFUSED

kenapa dengan aku ni? aku tak paham la apa yang aku fikir sekarang. semua bercelaru. blank pun ada ni. sebenarnya aku tak tau apa yang aku nak cakap dan apa yang aku nak bahaskan sekarang. tapi itulah, aku benar benar tak faham. macam ada je sesuatu terbuku kat hati aku ni. nak aku lepaskan, tapi tak reti pulak. adoi adoi. pasal aku? entah la. mungkin la kot. pasal keluarga? rasanya semua baik, alhamdullilah. pasal kewangan? aku rasa x pon..ok jew. haha. masalah teman-teman, sahabat? huh, tak tau lah aku.aq syg ma yunk2 frenz.. semuanya bercampur baur dah. tak apalah. baik aku diam kan dulu. mungkin jugak itu yang terbaik. mungkin jugak tidak.
tp aq still hepy n still can smile( oooo liya lazara) chendol la aku ni.

No comments:

Post a Comment