sms..

SMS atau lebih dikenali sebagai ' Short Message Service' telah memudahkan pelbagai pihak untuk berkomunikasi antara satu sama lain. ia amat mudah digunakan dimana-mana. dijalanan? didalam bilik air? tengah memandu? sambil memasak? even on the phone juga kita bole ber'sms'. gejala ini telah menurun ke anak cucu cicit moyang kita. dan juga ibu bapa, nenek-nenek dan seluruh makhluk hidup yang boleh bercakap, berfikir. Haiwan juga ber'sms' dengan cara mereka tersendiri. ohh itu saya tak tahu la pulak macam mana kann. i am not person who love 2 reply msg..sorry!!

berakhirnya mukadimahku, bermula dengan cerita yang hendakku sampaikan ini. Pada suatu malam yang agak-agak dingin. Semua orang yang berada dirumah masing-masing dalam bilik masing-masing. mami saya dalam bilik dia. saya dalam bilik saya. adik dan kawannya di biliknya. lala dibawah tengah tengok tv. Tiba-tiba aku menerima satu mesej.


mami; along bwa manik dlm tpware dkat bga kuning tu naik

yaya; along dalam bilik..angah kat bawah. mami suruh la angah.

mami; g la amek kejap

yaya; alaaa... ;(

soo terpaksa la saya turun kebawah dan memenuhi permintaan mami saya. ohh saya tolong dengan ikhlas ya. kang ada yang cakap anak perempuan tak ikhlas pula. :) ....

entah ape2 la kluarga ni,,huhuhu,,punyer laa malas..

3 comments: