aku rindu ker??..sgt rindu kat dye!!

post kali memang pasal diri aku.aku tak taw macam mane nak cakap.aku rindu sgt2 kat dye,tp entah la.masalah nyer skrang nie berpunca dari aku kot.aku syg,rndu tp aku pendam kan.asik2 dye je yang mengalah tp aku tak.ermm ego aku nie tinggi melangit ker??YA ALLAH entah.kalau rndu dan sayang kat dye cakap jela
susah sangat ker kamalia oiii.jatuh ker maruah ko.seyes kadang2 2 kan aku mmg tak paham dengan aku.
serba bersalah pulak kat dye.asik dye je cakap syg n rndu kat aku.ble dye tnye aku balik,aku jawab tak sedang kan kat dalam hati aku 2 ye.npe eh??
susah ker kamalia oii nak cakap.
lagi pon,aku pernah cakap kat dye yang aku ni susah sikit dah sayang kat orang.maybe dye terasa kot dengan ape yang aku cakap.
ermmm,dye pon pernah cakap kat aku,adakah dye ni bertepok sebelah tangan jew.aduhhh.susah nyer nak jawab soalan 2.maybe pintu hati aku nie tak terbukak lagi kot untuk dye..lala pernah cakap jangan buat orng tertunggu2 tak baek cian kat dye..
aku ni pon satu hal,dah ade orang sayang n cinta x nak pulak n x layan pon.dok tunggu orang laen yang belom tentu sayang n cinta kat aku..adoyai..masalah2!!
bile aku sunyi,aku tak de kawan aku cari dye..
bile dye x de,baru aku tercari2.


mood: serba bersalah n ego sebenarnyer!!tapi tak mengaku.

No comments:

Post a Comment