tak bace pon!buku yg bace aku!!:P


ermmm,,ari ni tetiba je aq terjage awal laaa..ermm i impress with my self,besause finally i wake up early this morning.huhuhu.pagi 2 ari macam mendung la..tibe2 aku bukak radio lagu hujan!!pagi yang gelap..ishh>3 kebetulan je semua..sampai tgh hari..boring la plk.x taw nak buat ape,so decided nak kemac bilik aku la..rajin la pulak aku nk berkemas.time kemas2 2 terjumpa la pulak novel aku yang dlu.ermm,aq bace la novel 2.kalau nk diikutkan aku ni mane suke sgt bace novel2 ni.lebih2 lg kalau yg tebal 2.aduhhhhh.novel yg paling aku suke adalah ALIYA ELYANA..alaa pasal sepasang kembar yg ade kuasa magik 2.2 mmg aku suka giler la.aku dah bace buku 2 ade lah smpai 8 kali.huhuhu.tp kalau novel2 tebal 2 mmg aku x bace la.bukan nyer aku yang bace buku 2..buku 2 yang bace aku..hahahaha!!!

2 comments:

  1. hoho. sgt ske novel. bak sini sume. ak mau bace. hoho.

    ReplyDelete
  2. oooo..aq taw lorhh ko ske bce novel!!
    t aq bwk ea.

    ReplyDelete