selamat hari jadi ayah>3

ayah dan mami..eeee,malu2 pulak ayah nie..hohohoho
mami nak suap kek tu..ngange je lorhh;))



hari ni merupakan hari jadi ayah yang ke-49..hahaha tua dah ayah ku..
sepatut nyer nak wat suprise parti tok ayah.tapi tak jadi pulak cuma wat kenduri doa selamat je tok ayah itu pon cume saudare mare je...tahun nie adek x dapat sambut pon besday ayah..sedih la adek xde.tengok muke ayah je aku taw kot ayah sedih sebab adek xde.rase macam kurang je..

tapi xpe..tetap best..
tahun aku dan lala kongsi duit beli kan ayah wallet jer..huhuhu.harap2 ayah suke dengan hadiah 2..


p/s : selamat hari jadi ayah yang ke 49...semoga panjang umor n dmurahkan rezeki lorhh.dan dkurniakan kesihatan yang baek.sayang ayah sangat2..


along dan angah berjanji akan menjadi anak yang baek lorhh;))))


mood : hepi + sayang ayah,mami,angah,adek n family sangat2..chill;p

4 comments:

  1. jnji jd ank yg bek iyeee...
    bgos2...
    jgn klentong apak ko lg suda laa iyeee...
    2 x bek nmenye...
    hahahahah

    ReplyDelete
  2. cendolko en..
    yelahh..aku cbe x tipu ayah aku lg lorhh..
    hohohoo..

    ReplyDelete
  3. lala,
    kte kan anak ayah n mami..huhu

    ReplyDelete